Nyt on sielunvihollinen taas laittanut kapuloita rattaisiin, kuulee uskovien sanovan. Heidän joukossaan olen minä. Uhkarohkeasti tartun kiinni tähän vaikeaan aiheeseen, koska luulen tietäväni asiasta.
Mitä yhteistä on markkinointitutkimuksella ja kristillisellä mediatuotannolla? Kulutukseen ja voiton tavoitteluun liittyvällä aihepiirillä ei luulisi olevan tekemistä median kautta tapahtuvan kristillisen sanoman välittämisen kanssa. Mutta onpa hyvinkin, sen opin mediatutkimuksen konferenssissa.
Jos synnyt kambodžalaiseksi, synnyt buddhalaiseksi. Uskonto vaikuttaa esikoulusta yliopistoon ja aina kuolemaan asti. Kristityt erottuvat käyttäytymisellään.
Venäjällä opin slaavilaisen sanonnan: "Voidaksesi elää susien kanssa sinun on opittava ulvomaan kuin sudet." Aasialainen versio voisi olla: ”Voidaksemme elää lohikäärmeiden kanssa meidän on opittava syöksemään tulta kuin lohikäärme.” Siinä onkin opettelemista.