skip to Main Content

Iran – SAT-7 Pars

SAT-7 Parsin farsinkielisten tv-ohjelmien näkyvyysalueella asuu satoja miljoonia ihmisiä, joista moni etsii totuutta, toivoa ja kestävää perustusta elämälleen.

Kristityksi kääntyminen on Iranissa kielletty kuolemantuomion uhalla. Kääntyneet eivät voi käydä kirkossa, vaan he ovat usein uskossaan yksin. Monilla ei ole Raamattua eikä muuta hengellistä kirjallisuutta, joten kristilliset satelliittitelevisio-ohjelmat ovat heille todella tärkeitä. Median välityksellä Iranin kristityt näkevät, että muualla maailmassa rukoillaan heidän puolestaan. He kuulevat, etteivät ole yksin.

Jumala ei katsele ulkopuolelta lastensa kärsimyksiä, vaan Hän on itse tullut niistä osalliseksi ja voi siksi auttaa. Tässä auttamistyössä saamme mekin olla mukana.

Moni ottaisi Jeesuksen vastaan

Monet ihmiset Iranissa ja muuallakin Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa antaisivat elämänsä Jeesukselle, jos vain joku kertoisi heille Hänestä. Kerro Sinä evankeliumia Sansan yhteistyökumppanin SAT-7 Parsin välityksellä ja kiedo siunaus antamiisi euroihin.

”Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valon. Niille, jotka asuvat kuoleman varjon maassa, loistaa kirkkaus.” Jes. 9:1. Tämä lupaus koskee myös Irania.

Iranissa työttömyys, huumeet, köyhyys ja epätietoisuus tulevaisuudesta murentavat elämän perustaa. Vain sanoma Jumalan rakkaudesta voi johtaa tämän kansan pimeydestä Jeesuksen valoon.

Lahjoita nyt työhön persiankielisellä alueella!

Varojen käyttö: Lahjoitus käytetään farsinkieliseen tai tadžikinkieliseen työhön SAT-7 Pars -kanavan kautta lahjoittamisvuonna tai kahtena lahjoittamista seuraavana vuonna. Mikäli lahjoitusvaroja tulee enemmän kuin tälle kohteelle on tarpeen, ylijäämä käytetään muuhun medialähetystyöhön Sansan tai yhteistyökumppanien kautta.


Uusimmat artikkelit ja palautteet tältä alueelta:

lahjoituskohteet-yleiskannatus copy

Yleiskannatus

Tue medialähetystyötä siellä, missä varoja tarvitaan eniten juuri nyt.

lahjoituskohteet-afrikka

Afrikan mediatyö

Sansan tukemat radio-ohjelmat tuovat toivoa Saharan eteläpuolella asuville afrikkalaisille viidellä kielellä.

lahjoituskohteet-indonesia

Indonesia

Evankeliumi etenee Indonesiassa. Keräämme varoja mm. radio-ohjelmiin, kriisiradiotyöhön sekä koulutukseen.

lahjoituskohteet-intia

Intia

Viemme evankeliumin 14 kielellä nopeasti, helposti ja edullisesti yli puolen miljardin intialaisen ulottuville.

lahjoituskohteet-israel

Israel

Israelissa Jeesukseen uskovien juutalaisten määrä on hyvässä kasvussa – mediatyö vaikuttaa.

lahjoituskohteet-kambodzha

Kambodža

Evankeliumi ristillä kuolleesta ja ylösnousseesta Jeesuksesta avaa kärsineen kansan haavoille sovituksen mahdollisuuden.

lahjoituskohteet-keskiaasia

Keski-Aasia

Medialähetys on mahdollista myös siellä, minne lähetystyöntekijät eivät pääse. Tule mukaan Keski-Aasian Toivoa naisille -työhön!

lahjoituskohteet-kiina

Kiina

Ihmisen yksi perustarve on tulla nähdyksi. Vuorovaikutteisen median avulla yhä useampi kiinalainen tavoitetaan yksilöllisesti evankeliumilla.

lahjoituskohteet-lahetit

Lähetit

Lähetys- ja projektityöntekijämme antavat medialähetystyölle kasvot. Ole mukana lähettämässä!

lahjoituskohteet-mongolia copy

Mongolia

Mongolian perheradio kertoo Jeesuksesta ja antaa vastauksia taivaskaipuuseen.

lahjoituskohteet-toivoanais

Toivoa naisille!

Toivoa naisille on kansainvälinen rukousliike, joka tuottaa radio-ohjelmia naisille ja perheille sekä haastaa rukoilemaan.

Pin It on Pinterest

Back To Top
Haku