Rukoile Toimi Lahjoita

Kohti toivoa SAT-7 Parsin kanssa

SAT-7 Parsin farsinkielisten tv-ohjelmien näkyvyysalueella asuu satoja miljoonia ihmisiä, joista moni etsii totuutta, toivoa ja kestävää perustusta elämälleen. Kun ihminen löytää kanavan, katsoo sitä ja tutustuu Jeesukseen, hänen elämänsä muuttuu. Me suomalaiset voimme tarjota evankeliumia iranilaisille. Lahjoita nyt.

”Olen syntynyt ja kasvanut perheessä, joka on noudattanut tiukasti islamin oppeja. Isäni ei antanut meidän katsoa satelliittitelevisiota, mutta tein sitä häneltä salaa. Löysin ohjelmanne, ja yhtenä iltana siellä kerrottiin, kuinka Jeesus tapasi syntisen naisen eikä tuominnut häntä vaan antoi anteeksi.

Järkytyin ymmärtäessäni, kuinka eri tavalla uskonnoissamme opetetaan. Toisessa tuomitaan ja vaaditaan rangaistusta, toisessa annetaan anteeksi. Aloin kiinnostua kristinuskosta ja nyt uskon, että Jeesus on oikea tie pelastukseen. Rukoilisitteko puolestani, että uskaltaisin kertoa Jeesuksesta perheelleni? He ovat nähneet minussa tapahtuneet muutokset, mutta eivät tiedä, mistä ne johtuvat.” (Nuoren katsojan palaute SAT-7 Parsille)

Jumala katsoo lapsiaan

Kristityksi kääntyminen on Iranissa kielletty kuolemantuomion uhalla. Kääntyneet eivät voi käydä kirkossa, vaan monet ovat uskossaan yksin. Monilla ei ole Raamattua eikä muutakaan hengellistä kirjallisuutta, joten satelliittitelevisio ja radio ovat todella tärkeitä. Median välityksellä Kristukseen uskovat näkevät ja kuulevat, kuinka toiset kristityt rukoilevat heidän puolestaan. Heille siis kerrotaan, etteivät he ole yksin.

Jumala ei katsele ulkopuolelta lastensa kärsimyksiä, vaan Hän on itse tullut niistä osalliseksi ja voi siksi auttaa. Tässä auttamistyössä saamme mekin olla mukana.

Tee päivän hyvä työ ja lahjoita

Monet ihmiset Iranissa ja muuallakin Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa antaisivat elämänsä Jeesukselle, jos vain joku kertoisi heille Hänestä. Kerro Sinä evankeliumia Sansan yhteistyökumppanin, SAT-7 Parsin välityksellä ja kiedo siunaus antamiisi euroihin.

”Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valon. Niille, jotka asuvat kuoleman varjon maassa, loistaa kirkkaus.” Jes. 9:1. Tämä lupaus koskee myös Irania.

Keräyksen tuloilla tuotetaan ja toteutetaan SAT-7 Parsin ja muiden SAT-7-kanavien tv-ohjelmia Lähi-itään, Pohjois-Afrikkaan ja Keski-Aasiaan vuosina 2016–2017.

Lahjoitusesimerkkejä

  • Yksi TV-ohjelma 300 euroa
  • Viisi minuuttia ohjelmaa 50 euroa
  • Minuutti ohjelmaa 10 euroa

Iranissa työttömyys, huumeet, köyhyys, epätietoisuus tulevaisuudesta ja kristittynä oleminen murentavat elämän perustaa. Vain sanoma Jumalan rakkaudesta voi johtaa tämän kansan pimeydestä Jeesuksen valoon. Katso video.

Lue mediatyön uutisia Iranista!

Kuva: Shutterstock

 

Yhteys muodostettu – Lähi-idän lapsille toivoa pelon sijaan

”Uskon, että voimme rakentaa parempaa tulevaisuutta Lähi-itään lapsi kerrallaan. Lähi-idällä on toivoa, jos voimme kylvää lapsiin rakkauden siemeniä”, vakuuttaa Essam Nagy, SAT-7 Kidsin tuottaja ja juontaja. Vaikuta lasten elämään ja epävakaiden alueiden tulevaisuuteen. Lahjoita SAT-7:n lastenohjelmiin! Koko keräyksen tavoite on 60 000 euroa, josta nettilahjoituksen osuus 10 000 euroa.

Yhteys muodostettu – anteeksiantoa ja rakkautta Kambodžaan

Kambodžan asukkaista monet kärsivät edelleen punakhmerien aiheuttamista traumoista. Pol Potin hirmuhallinto tuhosi ihmisiä, kulttuuria ja maata vuosina 1975–78. Traumatisoivat kokemukset ja tunteet siirtyvät sukupolvelta toiselle ja purkautuvat kotiväkivaltana. Auta kambodžalaisia eheytymään ja lahjoita! Krusa FM vie lahjasi perille radiolla.

Kylvä yhdessä Raamattu kannesta kanteen -ohjelman kanssa!

Raamattu kannesta kanteen (Rkk) kiinnostaa suomalaisia edelleen, vaikka se on pyörinyt radiossa jo 20 vuotta. Ensimmäinen ohjelma kuultiin 3.3.1997. Rkk ei kaipaa juhlan kunniaksi kukkia vaan toivoo, että kylväisit kukkarahat siemeniksi radioaalloille uusien kuuntelijoiden tavoittamiseksi ja hyvien hedelmien kasvamiseksi. Lahjoita nyt!

Kazakstan – kuka kertoisi heille?

Sansan paljon hedelmää tuottanut Hanna-työ laajenee uudella nimellä uudelle alueelle. Kazakinkielistä ”Toivoa naisille” -radio-ohjelmaa lähetetään Kazakstanissa. Radio tavoittaa kazakkeja hyvin. Kristillistä ohjelmaa voi kuunnella myös internetissä ja mobiilisovelluksella. Tarvetta ohjelmille todella onkin. Valloita tilaa Jumalan mahdollisuuksille Kazakstanissa tarjoamalla työhön varoja!

Evankeliumi luo yhteyden – Kiinan mediatyö

Kristilliset radio-ohjelmat ovat Kiinassa kuunneltavissa myös netissä ja sosiaalisen median kautta. Haasteita ja esteitä kristillistä mediaa vastaan on. Työ silti etenee. Tukesi avulla laajennetaan evankeliumin tarjontaa ja raamattuopetusta satojen miljoonien ihmisten käyttämillä kanavilla. Evankeliumi luo yhteyden Kiinassa. Autathan siinä!

Jaa parasta lahjaa – toivon evankeliumia SAT-7 Türkin välityksellä

”Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.” Joh. 1:5. Kristillinen satelliittitelevisio SAT-7 Türk lähettää ohjelmia rohkaistakseen ja vahvistaakseen turkkilaisia kristittyjä. Ohjelmia katsovat muutkin kuin kristityt, ja heille kanava tarjoaa totuudenmukaista tietoa kristinuskosta.

Kohti toivoa – keräys

SAT-7:n,TWR:n ja FEBC:n ohjelmat tavoittavat ihmisiä maissa, joissa kristittynä eläminen on vaikeinta. Televisio- ja radio-ohjelmat ovat monelle myös se puuttuva oma seurakunta. Auta meitä kertomaan Kristus-valosta ja toivosta vaikeissa oloissa eläville lähimmäisillemme. Lahjoita nyt.

Hannat jakavat siskolle kans!

Sansan Toivoa naisille/Hanna-työ kustantaa radio-ohjelmia Indonesian, Intian, Kambodžan, Turkin ja uutuutena 2017 Kazakstanin naisille. Ohjelmat auttavat naisia jokapäiväisessä elämässä ja tuovat esille kristillisen toivon. Jaa hyvää radiolla – välitä toivoa naisille!

Pin It on Pinterest

Haku