Rukoile Toimi Lahjoita

Kohti toivoa – keräys

SAT-7:n,TWR:n ja FEBC:n ohjelmat tavoittavat ihmisiä maissa, joissa kristittynä eläminen on vaikeinta. Televisio- ja radio-ohjelmat ovat monelle myös se puuttuva oma seurakunta. Auta meitä kertomaan Kristus-valosta ja toivosta vaikeissa oloissa eläville lähimmäisillemme. Lahjoita nyt.

”Suurin toiveeni on tietää ja oppia enemmän kristinuskosta. Minulla ei ole mitään kristillistä luettavaa, ei edes Raamattua. Myönnän, että ohjelmanne vetoavat minuun ja saavat mieleni rauhoittumaan. En osaa uskoa mihinkään ja tunnen olevani aivan hukassa. Asun maassa, jossa toisten petkuttaminen ja vihaaminen on arkipäivää. En tunne kuuluvani maanmiehiini eikä heidän tapansa elää ole minua varten. Olisiko Jeesuksesta apua? Pyydänkin nyt apuanne, sillä tarvitsen toivoa ja pelastusta.” Palaute Algeriasta

Hyviä uutisia on kuultavissa

Vaikka uutiset esim. Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta ovat murheellista kuultavaa, tapahtuu alueella myös paljon hyvää. Ulkoiset olosuhteet ovat pehmittäneet sydämiä evankeliumille ja niinpä radiosta, televisiosta tai mobiililaitteesta kuultu ilosanoma saa vastakaikua. Tietoisuus ikuisesta ja muuttumattomasta Jumalasta on perusta uskolle ja antaa toivoa tulevaisuudelle.

Se, että yksittäisiä ihmisiä ja perheitä kääntyy kristityksi, alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa koko yhteiskuntaan muuttaen sitä parempaan suuntaan.

Sinä voit vaikuttaa

Meidän tulee tehdä työmme hyvin ja uskollisesti, vaikkemme aina näekään tuloksia. Tukemme avulla monet vaikeissa oloissa elävät ja vainotut kristityt sekä muutkin kristillisten ohjelmien kuuntelijat saavat kuulla Jeesuksesta ja oppia tuntemaan Hänet. Tee päivän hyvä työ ja lahjoita Kohti toivoa -teemavuoden keräykseen.

Keräysvaroilla tuetaan kristillistä mediatyötä Intiassa, Indonesiassa, Pohjois-Afrikassa, Lähi-idässä ja Etu-Aasiassa.

Lahjoitusesimerkkejä:

Yksi tv-ohjelma: 300 euroa
Viisi minuuttia tv-ohjelmaa: 50 euroa
Minuutti tv-ohjelmaa: 10 euroa
Yksi radio-ohjelma: 130 euroa
Viisi minuuttia radio-ohjelmaa: 43 euroa

Kuva: Shutterstock

Yhteys muodostettu – anteeksiantoa ja rakkautta Kambodžaan

Kambodžan asukkaista monet kärsivät edelleen punakhmerien aiheuttamista traumoista. Pol Potin hirmuhallinto tuhosi ihmisiä, kulttuuria ja maata vuosina 1975–78. Traumatisoivat kokemukset ja tunteet siirtyvät sukupolvelta toiselle ja purkautuvat kotiväkivaltana. Auta kambodžalaisia eheytymään ja lahjoita! Krusa FM vie lahjasi perille radiolla.

Kylvä yhdessä Raamattu kannesta kanteen -ohjelman kanssa!

Raamattu kannesta kanteen (Rkk) kiinnostaa suomalaisia edelleen, vaikka se on pyörinyt radiossa jo 20 vuotta. Ensimmäinen ohjelma kuultiin 3.3.1997. Rkk ei kaipaa juhlan kunniaksi kukkia vaan toivoo, että kylväisit kukkarahat siemeniksi radioaalloille uusien kuuntelijoiden tavoittamiseksi ja hyvien hedelmien kasvamiseksi. Lahjoita nyt!

Evankeliumi luo yhteyden – Kiinan mediatyö

Kristilliset radio-ohjelmat ovat Kiinassa kuunneltavissa myös netissä ja sosiaalisen median kautta. Haasteita ja esteitä kristillistä mediaa vastaan on. Työ silti etenee. Tukesi avulla laajennetaan evankeliumin tarjontaa ja raamattuopetusta satojen miljoonien ihmisten käyttämillä kanavilla. Evankeliumi luo yhteyden Kiinassa. Autathan siinä!

Jaa parasta lahjaa – toivon evankeliumia SAT-7 Türkin välityksellä

”Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.” Joh. 1:5. Kristillinen satelliittitelevisio SAT-7 Türk lähettää ohjelmia rohkaistakseen ja vahvistaakseen turkkilaisia kristittyjä. Ohjelmia katsovat muutkin kuin kristityt, ja heille kanava tarjoaa totuudenmukaista tietoa kristinuskosta.

Kohti toivoa SAT-7 Parsin kanssa

SAT-7 Parsin farsinkielisten tv-ohjelmien näkyvyysalueella asuu satoja miljoonia ihmisiä, joista moni etsii totuutta, toivoa ja kestävää perustusta elämälleen. Kun ihminen löytää kanavan, katsoo sitä ja tutustuu Jeesukseen, hänen elämänsä muuttuu. Me suomalaiset voimme tarjota evankeliumia iranilaisille. Lahjoita nyt.

Pin It on Pinterest

Haku