skip to Main Content
Yhteydenpito Kuuntelijoihin Ja Katsojiin On Olennainen Osa Medialähetystyötä
Rakastettua Keikon kirjelaatikko -ohjelmaa Japanissa pitkään tehnyt Keiko Yoshizaki saa kuukausittain noin 300 yhteydenottoa kuuntelijoilta. Kirjeenvaihto heidän kanssaan voi kestää jopa muutaman vuoden.

Yhteydenpito kuuntelijoihin ja katsojiin on olennainen osa medialähetystyötä

Medialähetystyö on paljon muutakin kuin ohjelmien ja muiden mediasisältöjen tekemistä ja lähettämistä. Vuorovaikutus kuuntelijoiden ja katsojien kanssa on elimellinen osa työtä.

Sansan kevätkeräys suuntautuu erityisesti yhteydenpitotyöhön eli vuorovaikutukseen kuuntelijoiden ja katsojien kanssa. Työtä tehdään niin kirjeitse, puhelimitse kuin erilaisten sähköisten kanavien ja myös sosiaalisen median kautta.

Yhteydenpitotyö on esimerkiksi seuraajilta tulleisiin kysymyksiin vastaamista ja heidän puolestaan rukoilemista. Kristinuskosta kiinnostuneelle voidaan lähettää kirjallisuutta tai ohjata paikalliseen seurakuntaan, jos se on mahdollista.

Kaksi miljoonaa yhteydenottoa vuodessa

Kumppanimme, kansainvälinen medialähetysjärjestö FEBC (Far East Broadcasting Company) saa vuosittain eri puolilta maailmaa lähes kaksi miljoonaa kysymystä, rukouspyyntöä tai muuta yhteydenottoa.

Esimerkiksi Thaimaassa kuuntelijoilta tulee kuukausittain noin 2000 yhteydenottoa. Puhelinpalvelu toimii 24/7, eli joku on aina valmiina kuuntelemaan kuuntelijoiden huolia, kysymyksiä ja toiveita.

Kambodžassa puhelin soi 6000 kertaa vuodessa. Viime vuonna 125 ihmistä kertoi elämässään tapahtuneesta rukousvastauksesta. Mongoliassa puolestaan tulee sosiaalisen median kanavien kautta lähes 2000 viestiä kuukaudessa.

Yhteydenpito on tärkeä osa medialähetystyötä. Siinä kohdataan yksilöllisesti yksi ihminen kerrallaan.

Osallistumalla kevätkeräykseen mahdollistat vastauksia kysyville ja annat rukoustukea sitä tarvitseville.

Pin It on Pinterest

Back To Top
Haku