Sovelluksen 2.0.21 päivitys

Sovellusversionumero löytyy sovelluksen asetukset-sivulta. Jos versiosi on alempi kuin 2.0.21 – käy päivittämässä sovelluskaupassasi.
2.0.20 versio valmistui marraskuussa 2023 ja mahdollistaa käytön Android 8-14 alustoilla samoin uusimmilla  iOS alustoilla.


Kysymykset ja vastaukset

K: Salasanan palautus ei tunnu toimivan?
V: Salasanaa ei voi palauttaa tietokoneelta luetun sähköpostin kautta. Sähköpostissa oleva linkki pitäisi pystyä avaamaan kännykässä, eli kyseinen linkki pitäisi pystyä siirtämään kännykkään, jotta palautuslinkki toimii.

K: Miksi sovellus ei jatka tismalleen samasta kohdasta kuin mihin jäin?
V: Sovelluksen pitäisi jatkaa n. 15 sekunnin tarkkuudella kohdasta mihin viimeksi jäi. Jos jatkat soittoasi toisella laitteella, sammuta ensin toisella laitteella käyttö, niin ohjelma rekisteröi tiedon mihin jäit. Vasta sitten avaa toisella laitteella.

K: Unitoiminto ja milloin jatkuva toisto on PÄÄLLÄ/POIS?
V: Jatkuva toisto on päällä, kun SOITTO-sivulla (jossa on pyöreä Raamatun kirjaan liittyvä kuva) oikeassa alanurkassa on teksti ”PÄÄLLÄ Jatkuva toisto”. Kun sitä painaa, teksti muuttuu ”POIS Jatkuva toisto”. Jatkuvan toiston pitäisi kuitenkin pysähtyä viiden jakson jälkeen (ns. unitoiminto).

K: Kuuntelu ei jatku sen jälkeen kun on käyttänyt jotain muuta ääni- tai videotoistosovellusta?
V: Äänitoisto katkeaa, kun joku muu sovellus ottaa äänen käytön haltuunsa. Jos Rkk-soitto ei jatku automaattisesti toisen soiton päätyttyä, palaa Rkk-sovellukseen ja paina soitto-nappulaa. Jos soitto ei jatku sittenkään – sammuta Rkk-sovellus ja käynnistä se uudestaan. Muutenkin suosittelemme sammuttamaan sovelluksen kun olet päivän kuuntelusi kuunnellut.

K: Kuuntelu ilman verkkoyhteyttä (Off-line lataus)?
V: Sovellus on rakennettu niin, että se säästää Sansan serveriä eikä lataa kerralla jaksoa. Näin serverille ei tule tarpeetonta kuormaa. Tästä seuraa myös että sovellus ei toimi, jos verkkoyhteys pätkii, tai katkeaa tai on pois päältä. Off-line lataustoimintoa sovelluksessa ei siis ole. Kaikkien tiedostojen yhteismitta on lisäksi yli 10 GB, joten sovellukseen itseensä sellaista massaa ei voi sisällyttää.


Parempi näkyvyys sovelluskauppaan!

Jos olet tyytyväinen sovellukseen, käy ystävällisesti antamassa sille sovelluskaupassasi hyvät pisteet, että saamme sovelluksen aiempaa paremmin näkyville: GooglePlay tai AppStore


Keräys Rkk-työlle

Toivottavasti olet iloinnut täysin uusiksi rakennetusta sovelluksesta. Sovellukseen on suunnitteilla joitakin uusia käyttäjämyönteisiä toimintoja lisää. Lisäksi Rkk-ohjelmien lähettäminen vaatii jatkuvasti Sansan panostuksia. Suuri kiitos, jos voit olla lahjoittaen mukana. Raamattu kannesta kanteen -työmuoto tarvitsee jatkuvaa tukea.


Ongelma sovelluksessa?

Jos sinulla on joku toistuva ongelma sovelluksen kanssa ilmoita meille 1) mikä puhelimen käyttöjärjestelmäversio sinulla on – vähintään tieto android/iPhone 3) Mikä sovelluksen versio sinulla on käytössäsi. Tieto löytyy esim. ASETUKSET 3) Mitä olit tekemässä ja mitä sitten tapahtui.
Katsotaan jos seuraavaan päivitykseen ongelma saadaan korjatuksi.


Sansa – Lähetys käynnissä – yli rajojen