skip to Main Content

Minä huudan sinua avuksi, Jumala, ja sinä vastaat minulle. Kuuntele minua, kuule, mitä puhun sinulle. Ps. 17:6

Rukoiltuasi klikkaa sydäntä

aamen

Rakas Herra siunaa kimiä ja pelasta ja paranna hänet, paranna huumeiden köytöstä ja alkoholismista, anna hänen ruveta voimaan henkisesti hyvin ja tee niin että hän saa elämänsä raiteilleen jeesuksen nimessä aamen

aamurusko

Paranna heidät jeesuken nimessä aamen

Rakas Herra siunaa molempia mummojani ja pidä heidät terveenä jeesuksen nimessä aamen.

Siunaa vanhempiani ja sisaruksiani ja sisarusten lapsia ja pidä heidät terveenä aamen.

Siunaa niitä suomi 24 sättiläisiä. ja paranna heidät alkoholismista joika monella on, ja paranna myös masentuneet. Jeesuksen nimessä aamen

aamurusko

Aamen

Rakas Herra siunaa joonasta, ja paranna joonas alkoholismista ja muista tunne asioista. Jeesuksen nimessä paranna hänet ja anna hänen voida hyvin. Tee niin että hän lakkaa juomasta alkoholia ja tekemästä tyhmiä juttuja. Jeesuksen nimessä aamen

Aamurusko

takaisin. Nyt alkaa myös se muuneltu suhku homma jossa useasti osaaja on aamuvuorossa ja uusi avustaja iltavuorossa, ja se ei aikaisemmin ollut niin. Eli joudun keskiviikkoisin menemään nukkumaan aikaisemmin että herään aikaisin torstaina että kerkeän ryntäämään suihkuun kello viisi päivällä ennen uuden avustajan tuloa että saan istua hyvin sielä, tee niin että kaikki menee tosi hyvin ja että voin hyvin. Jeesuksen nimessä aamen

Rakas Herra tuntuu että starmilia on alkanut auttamisessa tekemään asioita eriviisin ja keksii aina uuden tavan ja se on tosi ahdistavaa. Kun muutenkin on ahdistanut monta kuukautta se kun en saa itse selkääni suoristettua pedillä ja tultua ylös. Tee niin että hän alkaisi auttamaan mua hyvin kun tulen pediltä ylös, ja ota pelko pois sitä kohtaan kun mua autetaan pediltä ylös, ja anna rento tunne

tyttö88

Jeesukselle

Jeesus. Pyydän.Anna anteeksi kaikki syntini.
Rakas Jeesus. Paranna kipeät nilkkani ja polvien nivelrikko.
Kiitos Jeesus kaikesta.

äiti

Apua

Anna Barselonan mellakan loppua.Anna mellakoitsijoiden joutua vankilaan.Anna järjestyksen säilyä siinä maassa kuin myös meillä.Anna kovemmat rangaistukset meidän maahan tahallisesta häiriöntuottamisesta liikenteelle.Anna meille hyvä oikeuslaitos.Anna meille uusi,nuhteeton hallitus,joka kunnioittaa Sanaasi.Anna meille herätys.

Johdatusta

Kiitos!

Kiitän Herraa siitä, että olemme saaneet apua ja arki on alkanut sujua. Miehen vointi on ollut paljon tasapainoisempi. Useampia sukulaisia on onnistuttu tapaamaan meillä ja tapaamiset on menneet hyvin. Vielä pyydän, että mies pystyisi matkustamaankin sukulaisiin tai sitten nämä sukulaiset meille.

Maaria

Rukoillaan Ihmettä

Entistä epätoivoisempana pyydän esirukousta taloudelliseen tilanteeseeni. Olen aivan pohjalla enkä yksin pääse ylös. Rukoilen, että tapahtuisi Jumalan tahto ja että Hän antaisi voimia elää sen mukaan. Oma tahtoni on, että tapahtuisi Ihme ja saisin lainaksi 500-600€. Mutta Jumalalla voi olla erilainen suunnitelma, en vain jaksa enkä pysty odottamaan enää kauan

Kaikki mennyt

Rukous

Jeesus kiitos, että saimme keskustelua asian. Siunaa avioliittomme ja välit lapsiimme. Jeesus anna viisautta lapsilleni tehdä oikeat ratkaisut. Siunaa kehitys, pidä terveenä. Salli rakastaa sinua. Kiitos, että teet lempeästi läpimurron elämässään. Siunaa työmme.

Pyyntö

Ahdistaa-Jeesus suo,että saisin viisaan ja lempeän sydämen ,etten tuhlaisi aikaani turhuuteen

Rukoilisitteko,että saisin velkataakkani maksettua pois ja viisautta raha-asioiden hoitoon.Tänään jouduin talousasioissani tekemäänratkaisun,jota en olisi halunnut tehdä,selvitäkseni laskuista ja menoistani.Jeesus auta,että tuo ratkaisu kääntyisi hyväksi.Väsyttää tämä jatkuva ”paini”raha-asioiden kanssa.Tuo pysyvä helpotus raha-asioihini Herra ja suo iloa ja rakkautta elämääni ja varjele terveys

Jeesus ,tosi apuasi pyydän

Rukous

Miehen tuomat vaikeudet ne muuttuisivat ja menisi pois, psykiatria. Anoppi olisi ystävä ja siskot, äiti ja täti, mun ystäviä. Kiitos

-

Herra kuule minua

Kiitos Jeesus että kuulet pyyntöni ja annat siinäkin tapahtua niinkuin parhaaksi katsot. Kiitos rakkaudesta,anna sen syventyä ja anna luottamusta tulevaan. Tiedät kyllä Herra rakas tilanteen. Voimia sillä ei tämä helppoa ole ollut minulle,mutta Herra auta jaksamaan vielä ja anna tahtosi tapahtua.

Kiitos

Parantumisen puolesta

Pyydän, että Herra armahtaisi minua ja parantaisi nivelrikon polvista. Kiitos Jeesukselle, joka voi parantaa.

Jeesus voi

Rukous

Pyydän rukousta läheisen ihmissuhteen puolesta. Minulle ja S:lle viisautta tehdä Jumalan mielen mukaisia päätöksiä. S:lle levollista sydäntä. Pyydän rukousta, että saisimme olla yhdessä, mutta tapahtukoon Isän tahto. Itselleni pyydän uskoa ja luottamusta Jumalaan ja hänen huolenpitoonsa sekä haavoista eheytymistä.

Maria
Ryhdy rukouskummiksi

Etsimme vapaaehtoisia, jotka sitoutuvat rukoilemaan kukin yhden Sansan työntekijän puolesta 40 päivän ajan. Rukouskummiksi voi ryhtyä kuka tahansa, jolla on halu rukoilla. Rukoilla voi missä ja milloin haluaa.

RyhdyRukouskummiksi-teemakuva
Rukouskalenterit

Lataa tuorein rukouskalenteri päivittäiseen käyttöösi.

Rukouskalenterit-teemakuva_p

1. Kun. 8:28

Herra, minun Jumalani!
Käänny kuitenkin palvelijasi puoleen ja
kuule nöyrä pyyntöni,
kun nyt hartaasti rukoilen sinun edessäsi.

Pin It on Pinterest

Back To Top
Haku