skip to Main Content

Minä huudan sinua avuksi, Jumala, ja sinä vastaat minulle. Kuuntele minua, kuule, mitä puhun sinulle. Ps. 17:6

Kaipaatko rukoustukea tai tahdotko rukoilla toisten puolesta? Voit kirjoittaa rukousseinälle oman rukouspyyntösi tai kiitosaiheesi. Muista, että olet vastuussa siitä, mitä kirjoitat. Älä mainitse ketään koko nimeltä tai jaa sellaisia tietoja, joista henkilöitä on tunnistettavissa. Pidätämme oikeuden poistaa asiattomat kirjoitukset. Rukousaiheet ovat viikon ajan kenen tahansa nähtävissä ja rukoiltavissa. Esirukouksella on merkitystä! 

Rukoiltuasi klikkaa sydäntä

Apua terveyteen

Terveyttä ja runsaasti parantavaa unta kaikki solut nuoriksi hyvin toimiviksi kiitos kaikesta hyvä vastustuskyky kiitos runsaasti miehen kanssa hyviä yhteisiä terveitä vuosia molemmille kiitos rakkaalle miehelle joka solu nuoreksi elinvoimaiseksi terveeksi pitkäikäseksi kiito

Mummo

terveyttä ja voimaa

parantava yöuni rakkaalle miehelleni ,joka solulle nuoruuden syntymävoiman palautus kaikkialle ,kiitos näistä yhteisistä hyvistä vuosista ja lisää sellaisia, tasapaino kehoon kaikkialle kiitos ,runsaasti elämänhalua ja iloa rakkautta valoa tahtoa löytää uusia elämyksiä kiitos

heti apua

armahda ja suojele

armahda ja suojele meitä a, a, m, m ja minua ja omaa sekä lainaamaani omaisuutta sekä rahaa ja tuloja.

kiitos Herra että olet koko ajan joka hetkessämme läsnä meitä kaikelta pahalta suojellen.

kiitos. vahva sydämellinen kiitos rakas Jeesus. amen

t

Kiitos

kiitos Herralle että siellä missä olemme nyt olemme turvassa. ei tuhoa ja vahinkoa. ei enää ilkeyttä.
kiitos että siunaat s ja muut näkemään omat toimintatapansa ja että s avaa silmänsä eikä aiheuta meille vahinkoa ahdasmielisyydellään.

kiitos että pääsemme yhdessä hyvään ja turvalliseen paikkaan.
amen

t

Kiitos Herralle

että sain avustajan. KIitos että ohjaat häntä ja annat kaiken viisauden. Kiitos että tuomari avaa silmänsä ja näkee vastapuolen valheet ja palauttaa lapsen viipymättä.

kiitos että kaikki tämä tapahtuu ilman tuhoa ja vahinkoa.

amen

t

Auta Jeesus

Kolme ystävää joilla on todettu syöpä, rukoillaan että paranisivat, Herra auttaisi hoidoissa. Yksi on parantunut vaikeasta, levinneestä syövästä, KIKTOS HERRALLE, rukoillaan että tauti ei uusisi. Hyvää yötä kaikille, kiitos

Lähimmäinen

Esirukouksella apua

Rukoilisitteko, että parantuisin ahdistavista vaivoistani. Haluaisin olla lapsenlasten tukena ja ohjata heitä elämässään. Nyt tuntuu, että en jaksa keskittyä muuhun kuin omiin vaivoihini. Kiitos, Taivaan Isä, että kuulet minua. Kiitos esirukouksesta
Amen.

Mummo

Rukous

Rukoilen perheen sairaan puolesta että saisi paremman voinnin ja voisi tehdä arjen asioita. Että paranee sen verran että ei tarvitse ympärivuorokautista hoitajaa, että pärjää omillaan yön ajan ja vähitellen toisenkin päivän. Kuule minua isä taivaan.

Aamen

Rukous

Jeesus varjele nuoret liikenteessä juuri nyt. Vie jokainen kotiin täysin terveenä. Anna heille siunattu hyvä ilta täynnä iloa ja Sinun läheisyyttäsi. Jeesus anna hauskaa syntiä tekemättä. Anna heidän etsiä ja löytää sinut. Siunaa välit. Ihmissuhteet.

Pyyntö

Iltarukous 💤☁️

Herralle Kiitos illasta, yöstä… Saa elää anteeksiantamuksessa, – saamisessa.. Rauhassa, Herran. Kiitos Herra on auttanut toimeentulossa, ym! 🐑🙂. Pitänyt huolta. Ja Hän varmaan odottaa, että me (uskovat) seuraamme Häntä, uskollisesti! Vai mitä!.. Hyviä unia kaikille! 😔💫🛌💤 Ok sabattia myös.! 💞

Sisar

Iltarukous 💤☁️

Herralle Kiitos illasta, yöstä… Saa elää anteeksiantamuksessa, – saamisessa.. Rauhassa, Herran. Kiitos Herra on auttanut toimeentulossa, ym! 🐑🙂. Pitänyt huolta. Ja Hän varmaan odottaa, että me (uskovat) seuraamme Häntä, uskollisesti! Vai mitä!.. Hyviä unia kaikille! 😔💫🛌💤 Ok sabattia myös.! 💞

Sisar

Jeesuksen nimessä aamen

Rakas Herra kiitos että lopulta vihdoin löytyi samanlaiset housut mitä mulla ennenkin oli. Yleensä uudet vaatteet tuntuu erilaisilta jonkun aikaan vaikka olisikin samanlaisia. Tee niin että mä totun näihin uusiin housuihin ja että ne ei tunnu liian kuumilta tai liian kylmiltä. Tee niin että ne ei mene rikki moneen vuoteen. Jeesuksen nimessä aamen siunaa tämä asia. Tee niin että mä voin hyvin

Jeesuksen nimessä aamen

Rukoilen

Olen väsynyt. Ehkä masentunut. En jaksaisi enää huolehtia kaikista. Tiedän että sairas ei voi sairaudelleen mitään, mutta niin kauan olen tätä kantanut. Jumala, luovutan hänet sinulle. Jeesus, kanna taakkani. Auta meitä kaikkia.

Oka

Toimi

Löydä oma paikkasi lähetystyössä.

Lahjoita

Vie evankeliumia eteenpäin.

Ryhdy rukouskummiksi

Etsimme vapaaehtoisia, jotka sitoutuvat rukoilemaan kukin yhden Sansan työntekijän puolesta 40 päivän ajan. Rukouskummiksi voi ryhtyä kuka tahansa, jolla on halu rukoilla. Rukoilla voi missä ja milloin haluaa.

RyhdyRukouskummiksi-teemakuva
Rukouskalenterit

Lataa tuorein rukouskalenteri päivittäiseen käyttöösi.

Rukouskalenterit

1. Kun. 8:28

Herra, minun Jumalani!
Käänny kuitenkin palvelijasi puoleen ja
kuule nöyrä pyyntöni,
kun nyt hartaasti rukoilen sinun edessäsi.

Pin It on Pinterest

Back To Top
Haku