skip to Main Content

Minä huudan sinua avuksi, Jumala, ja sinä vastaat minulle. Kuuntele minua, kuule, mitä puhun sinulle. Ps. 17:6

Kaipaatko rukoustukea tai tahdotko rukoilla toisten puolesta? Voit kirjoittaa rukousseinälle oman rukouspyyntösi tai kiitosaiheesi. Muista, että olet vastuussa siitä, mitä kirjoitat. Älä mainitse ketään koko nimeltä tai jaa sellaisia tietoja, joista henkilöitä on tunnistettavissa. Pidätämme oikeuden poistaa asiattomat kirjoitukset. Rukousaiheet ovat viikon ajan kenen tahansa nähtävissä ja rukoiltavissa. Esirukouksella on merkitystä! 

Rukoiltuasi klikkaa sydäntä

Jeesus olet Herra! ❤️ 💚 💕

Kiitos rukousvastauksista sunnuntaina! Olin silloin niin ahdistunut aamulla ja yhden Opiskelijan ryhmöviesti loi toivoa ja valoa. Samoin äiti joka soitti ja ehdotti käyntiä kotona ja isä joka haki kotiin. Jeesus tarvitsen apua ja tukea uusien opintojen kanssa. Auta etten jää yksin ja uuvu. Jeesus lähetä minulle matkan jakajia. Jeesus auta jokaista meistä, ruoki, kaitse, virvoita. Auta isää ja L:a

Jeesus auta Kiitos! ♥

Elävä Jeesus siunaa ja varjele meidät!

Jeesus auta meitä jokaista. Katso armossasi jokaista rukoilijaa ja sydäntemme rukousaheita. Jeesus näet että moni meistä on yksin tavalla tai toisella. Jeesus auta! Lähetä rinnalla kulkijoiksi siunattuja ihmisiä, joista huokuu Sinun rakkauttasi Jeesus ja toivoa. Jesus’s hoida, rohkaise, tue jokaista masentunutta, uupunutta, Jeesus anna uusi toivo ja uudet voimat kuin kotkalle Sanassasi. Jeesus 💞

Kiitos Jeesus Aamen 💚

Kiitos Jeesus

Kiitos Jeesus tämän sivuston Sadusta. Kiitos, että sinulla on suunnitelma hänelle ja olet häntä lähellä.
Kiitos tästä päivästä. Anna viisautta, että eläisin Henkeäsi kunnioittaen.
Kiitos miehestäni. Siunaa ja suojaa häntä. Anna sinulta tulevaa rakkautta.
Siunaa perhekuntiamme, sisaruksia perheineen. Pelasta.
Siunaa maamme presidenttiä ja perhettään.
Varjele kansallemme säädettävät lait.
Pelastaja!

Luottavainen

Jeesus suo rikas, rakas, täysi elämä

Minulla tunne, että elämäni kulunut /kuluu hukkaan…käteeni ei ole jäänyt mitään.Ei omaa puolisoa tai perhettä.Vanhempani kuolleet.Omiin sisaruksiin välit etäiset .Sisar ulkomailla ja veli vaikea/käyttäytynyt aj.ikävästi.Elämä yksinäistä- tärkein ihmissuhde huolettaa-Lujita tuo suhde. Sukuani en auton puutteen/ koronan takia pääse tapaamaan. Terveysongelmia on. Suo hyviä ihmisiä& mielekäs elämä

Että elämästä jotain hyvää jää

Jeesus suo rikas, rakas, täysi elämä

Minulla tunne, että elämäni kulunut /kuluu hukkaan…käteeni ei ole jäänyt mitään.Ei omaa puolisoa tai perhettä.Vanhempani kuolleet.Omiin sisaruksiin välit etäiset .Sisar ulkomailla ja veli vaikea/käyttäytynyt aj.ikävästi.Elämä yksinäistä- tärkein ihmissuhde huolettaa-Lujita tuo suhde. Sukuani en auton puutteen/ koronan takia pääse tapaamaan. Terveysongelmia on. Suo hyviä ihmisiä& mielekäs elämä

Että elämästä jotain hyvää jää

Miksi?

Miksi sallit minulle tämän kaiken? Tuo poikani ja lastenlapset takaisin luoksemme….
On ollut vuosikaudet paineita ja pahaa oloa, olemme antaneet kaikkemme, mutta kohtalo on sama…. Anna apusi näijin asioihin, en jaksaisi enään murehtia. AUTA. ❤️💙

Minä murheellinen

Apua

Anna hyvä uni kaikille ja Apusi tämän palstan piirissä oleville perhekuntineen.Siunaa kaikkia lapsiasi kaikkialla maailmassa.Anna tulipalojen sammua Amerikassa,estä terrori-iskut,tulipalojen sytyttämiset siellä ja muualla.Anna valtiojohtajien,päättäjien alkaa janoamaan Sinun puoleesi,lukemaan Raamattua ja huutamaan Sinua avuksi.Lähetä työmiehiä elonkorjuuseesi.Auta meitä pysymään uskollisina.

Johdatusta

Siunaa tämä asia aamen

Rakas Herra tee niin että kun piia tulee aamulla että hän saa mut hyvin keskelle petiä ja suoristaa hyvin selkäni ennen nosturin ottoa ja kehoonsa ei satu ja hän ei suorista selkääni sillein äkkipikaisesti Jeesuksen nimessä aamen. Paranna mun haava ja tee niin että voin mennä suihkuun ongelmitta ja että se haava ei pahene kun käyn suihkussa. Pidä meidät terveenä Jeesuksen nimessä aamen siunaa tämä

Jeesuksen nimessä aamen

auta Jeesus

Kiitos Jeesus, että poikani vaimon synnytys meni hyvin. Auta huomenna töissä, että pääsen tavoitteeseen. Saisin nukuttua loppu yön, herään ja sitten on vaikea saada uudestaan unta. Oma hyvinvointi on ollut uhattuna pitkään, auta Jeesus. Kiitos, että jollain ihmeen keinolla selviän yli voimien käyvästä taloudellisesta tilanteesta. Siunaa myös työtoveria.

Ps.91

Äidin rukous

Anna pojalle kaveri ettei minun tarvitse olla monta tuntia taas hänen puhekumppaninsa. Siunaa ja varjele ja anna hänen hyväksyä että asun mieheni kanssa toisella paikkakunnalla. Hän on jo aikuinen joten hänen pitäisi ymmärtää että hän ei voi määräillä ja rajoittaa äitinsä elämää. Kiitos Jeesus ja rukoilijat. Hyvää siunattua yötä kaikille.

Äiti

Esirukouspyyntö

Siunaa pojalleni hyviä kavereita jotka pitävät häneen yhteyttä. Siunaa hyvä tyttöystävä entisen petettyä häntä pahasti. Anna hälle ilo elämään ota Jeesus hänet sydämeesi ohjaa oikealle tielle.Siunaa myös mummo raukkaa joka on melkein kuuro ja sokea. Anna hälle elinvuosia lisää. Siunaa myös minua ja miestäni. Anna meille mielenterveyttä ja enkelten suojelusta.

Äiti

Jeesus sanoi

Matt. 5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: ’Sinä tyhjänpäiväinen’, on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: ’Sinä hullu’, on ansainnut helvetin tulen.

Ketä oikein haukut

Rukouspyyntö

Hei, kiitos jos rukoilette että menestyn vaativassa ja hankalassa työssäni paineista huolimatta. Pyydän Jumalalta voimaa, terveyttä, viisaita ja kärsivällisyyttä ja siunausta myös huomisen ja loppuviikon matkoille. Kiitos jos rukoilette myös perheeni puolesta. 🙏🏻

Kiitos Jeesus!

Pojan puolesta

Siunaa Jeesus että poikani voi hyvin ja hammassärky lakkaa. Ohjaa hänen polkunsa oikealle polulle. Ole hänen tiensä näyttäjä.Anna löytää rehellisiä ja luotettavia kavereita.Anna hänen löytää myös uskovainen tyttöystävä.Varjele häntä elämän kolhuilta ja kaikelta pahalta. Anna hänen myös kunnioittaa meitä vanhempiaan.Siunaa myös vanhaa mummonamme sairaalassa.Anna hälle lisää elinvuosia ja terveyttä

Äiti

Jumalan arvoitus

Vuosia mies huusi minulle ja se paheni koko ajan. Johti hirveään riitaan myös minun osalta. Vuosia rukoilin mielessäni hiljaa Jumalaa, enkö koskaan saa oikeaa rakkautta kokea. Nyt Jumala on vastannut: mies petti, vaihtoi lennossa vanhempaan naiseen. Minä yksin, hylättynä.näinkö Jumala minua rankaisi, en osannut olla tyytyväinen mieheeni, jäin yksin, mies kelpasi toiselle. Jumala löi polvilleni.

Nainen 52

Toimi

Halutessasi voit vaikuttaa myös toimimalla.

Lahjoita

Halutessasi voit vaikuttaa myös lahjoittamalla.

Ryhdy rukouskummiksi

Etsimme vapaaehtoisia, jotka sitoutuvat rukoilemaan kukin yhden Sansan työntekijän puolesta 40 päivän ajan. Rukouskummiksi voi ryhtyä kuka tahansa, jolla on halu rukoilla. Rukoilla voi missä ja milloin haluaa.

RyhdyRukouskummiksi-teemakuva
Rukouskalenterit

Lataa tuorein rukouskalenteri päivittäiseen käyttöösi.

Rukouskalenterit

1. Kun. 8:28

Herra, minun Jumalani!
Käänny kuitenkin palvelijasi puoleen ja
kuule nöyrä pyyntöni,
kun nyt hartaasti rukoilen sinun edessäsi.

Pin It on Pinterest

Back To Top
Haku