Ilkka Kastepohja

Lahjoituskohteen kuva
Lahjoita

Kertalahjoitus

Kuukausittain

Valitse lahjoitussumma tai lahjoita haluamasi summa

Lahjoitit €, kohteelle Ilkka Kastepohja.

Sansan työn painopiste on Aasiassa, joka on maailman johtava digi- ja sosiaalisen median käyttö- ja kehitysalue. Haluamme kertoa Jeesuksesta median välityksellä yhä useammalle aasialaiselle.

Ilkka Kastepohja tukee Sansan aasialaisten kumppanien mediakehitystyötä ja toimii Aasian aluepäällikkönä nykyään Suomesta käsin. Vuosina 2019−2021 Ilkka ja Päivi Kastepohja vahvistivat Sansan Aasian-työtä Singaporessa. 

Pitkän linjan mediakehittäjä

Ilkka Kastepohja on tehnyt kristillistä mediatyötä ja vetänyt erilaisia kehityshankkeita yli 30 vuotta. Ennen Aasian-työhön siirtymistä hän toimi Sansassa mediakehitysjohtajana.

Mediateknologian nopea kehitys on mahdollisuus mutta myös haaste. Median välityksellä voimme tavoittaa heitä, joiden on muuten vaikea kuulla evankeliumi. Suuntaamme Sansan ulkomaista työtä erityisesti sinne, missä median käyttö tuo uusia mahdollisuuksia lähetystehtävän toteuttamiseen.

Lähde mukaan Ilkka Kastepohjan työn tukijaksi! Työn kautta tavoitetaan paljon aasialaisia.

Ystävärenkaaseen?

Pidä lähetys käynnissä − tule kuukausilahjoittajaksi

Tee tärkeä päätös. Pienikin summa kuukausittain lahjoitettuna takaa säännöllisen tuen Ilkan työn mahdollistamiseksi. Kuukausilahjoittajana saat myös kuukausilahjoittajan vuosiraportin ja hyvän mielen siitä, että tuet medialähetystyötä maailmalla.

Tarinoita kohteesta

Asun syrjäisellä vuoristoseudulla ja kuuntelemme usein syödessä kiinankielisiä opetusohjelmia mobiilisovelluksella. Monet kyläläiset ovat lähes lukutaidottomia ja monella näkökin alkaa heiketä. Siksi sovelluksenne on meille todella tärkeä.

Palaute Kiinasta (VOS)

Sairastan parantumatonta syöpää ja olen nyt kotona saattohoidossa. Aikaa on jäljellä vain vähän. Vaikka kärsin kovasti joka päivä, FEBC:n ohjelmien kuunteleminen on minulle suuri ilo.

Japanilainen kuuntelija
Kiitos FEBC:n henkilökunnalle radio-ohjelmista. Olen huolissani tulevasta, sillä koronapandemia ei tunnu koskaan loppuvan. Luukkaan evankeliumin kylväjävertaus saa minut pohtimaan, olenko minä kalliolle pudonnut siemen. Mieheni on vastustanut uskoani Jeesukseen, ja olen totellut häntä. Uskon Jeesukseen sydämessäni. Unelmani on päästä kirkkoon ja saada kaste, mutta mahtaako se koskaan toteutua? Rukouksissa jätän asian Jumalalle ja koetan saada mielenrauhaa. Luen salaa Raamattua, kirjoitan ylös raamatunjakeita ja teille kirjeitä, niin ettei mieheni huomaa. Käyn myös päivittäin tarkistamassa postini, olisiko teiltä tullut kirjettä. Kiitos teille.
Palaute Japanista
Emme tule kristitystä suvusta, mutta Jumala valitsi meidät uskomaan ja seuraamaan Jumalan Sanaa. [Radioasema] Krusa FM:llä on tärkeä rooli siinä, että otimme vastaan Jeesuksen Kristuksen pelastajanamme. Olemme tulossa vanhoiksi ja tiedämme, ettei meillä ole paljon aikaa jäljellä täällä maan päällä. Kiitämme Jeesusta, joka on meille niin hyvä. Hän antaa meille mitä tarvitsemme ja myös rauhallisen sydämen. Kiitos Krusa FM ja ystävät, että jatkatte rukousta perheemme puolesta. Jumala teitä kaikkia siunatkoon.
Palaute Kambodžasta
Olen Amarjargal ja asun Huvsgulin maakunnassa. Olen kuunnellut FEBC:n ohjelmia siitä asti, kun radioasema aloitti maakunnassamme. Minulle annettiin silloin Galcom-radio. Radio on yksinkertainen ja helppo käyttää, ja se latautuu auringonvalossa. Minä ja tyttäreni kuuntelemme usein ohjelmaanne nimeltä Tosiasioita Jeesuksesta Kristuksesta. Pidän tarinoista ihmisten tosielämästä ja siitä, kun opetatte ja selitätte Jeesuksesta. Olen käynyt seurakunnassa vuodesta 2009, mutta pandemian vuoksi kirkot ovat kiinni. Kiitos, että radioitte vaikuttavia ja hyödyllisiä ohjelmia arkemme keskelle.
Palaute Mongoliasta
Sairastan parantumatonta syöpää ja olen nyt kotona saattohoidossa. Aikaa on jäljellä vain vähän. Vaikka kärsin kovasti joka päivä, FEBC:n kuunteleminen on minulle suuri ilo. Kaksi kuukautta sitten minut kastettiin kotona. Nyt olen vuoteenoma ja luen Raamattua joka päivä. Koska uskoni Jeesukseen on niin nuori, en ole oikein ehtinyt elää kristittynä enkä ole tuntenut Jeesusta vielä vahvasti. Nyt voin ainoastaan rukoilla, että parantuisin. Kaipaan varmuutta, että Jeesus Kristus on aina kanssani. Kiitos, että neuvotte minua.
Palaute Japanista
Olen ihanien, 3–10-vuotiaiden lasten äiti. Rukoilen usein näin: ”Hyvä Jumala, en ole koskaan ennen ollut äiti. Lapseni ovat lahja Sinulta. Opeta minulle, kuinka saan heidät johdettua Sinun luoksesi.” En aina ymmärrä lapsiani. Silloin olen kärsimätön, vihainen ja torun heitä. Yhtenä päivänä kuulin ohjelman lasten kasvatuksesta. Naisjuontaja sanoi, että lapset eivät pysy kanssamme ikuisesti. He ovat vanhempiensa luona vain siihen asti, kunnes lähtevät opiskelemaan. Silloin he lentävät luotamme pois kuin linnut. Miksemme siis olisi heidän kanssaan ja viettäisi laatuaikaa, kun he ovat vielä pieniä? Juontaja oli oikeassa! Nyt koetan viettää laatuaikaa lasteni kanssa ja kuunnella heitä, vaikka olisinkin väsynyt tai harmissani. Kiitos, että autoitte minua ymmärtämään tämän.
Palaute Mongoliasta
Ajattelin aina, että kristityt ovat itsekkäitä ihmisiä, mutta olen kuunnellut ohjelmaanne ja käsitykseni kristityistä on muuttunut. Haluan pohtia lisää näitä asioita.  Minulla on kristittyjä ystäviä. He sanovat, että heidän uskonsa ei riitä minulle, vaan sen tulee olla henkilökohtaista ja minun tulee itse ottaa Jeesus vastaan elämääni.
Palaute Mongoliasta

Aiheeseen liittyviä artikkeleita

Muita lahjoituskohteita

Kaikki lahjoituskohteet